Hoe scherp moet uw campagne worden?
Hoe scherp moet uw campagne worden?
Scoren is altijd mooi. Maar het is het publiek dat telt.
De juiste verhouding van vorm en functie. Lees ons blog.
Online steeds effectiever worden.
Met geduld, aandacht en keiharde data.

DimCoppen heeft specialisten in huis voor onder meer marketing-, communicatie-, design- en online marketing-vraagstukken. Stuk voor stuk uitblinkers in hun vak. Maar ons team komt pas echt op stoom als we onze expertises bundelen. Om systematisch aan de slag te gaan met het versterken van uw marktpositie. Met een combinatie van grondige kennis van zaken, zinderende creativiteit en ons beproefde branding-systeem. Creative business improving, noemen we dat.

Een visie, vier specialisaties.

DimCoppen Marketing

Ik wil mezelf onderscheiden.

Lees meer

DimCoppen Communications

Ik wil overtuigen!

Lees meer

DimCoppen Online

Ik wil mijn online performance verbeteren.

Lees meer

DimCoppen Design

Ik wil een nieuwe look!

Lees meer

Continu samenwerken binnen (en buiten) onze groep maakt dat we kunnen uitblinken en onderscheidende resultaten kunnen behalen voor onze opdrachtgevers.
We werken in allerlei branches. Door de jaren heen hebben we met veel opdrachtgevers samengewerkt aan mooie projecten. Kijk wat onze opdrachtgevers over ons zeggen en laat je inspireren bij onze cases.
Dit zeggen onze klanten
John Krans, Sr.Marketing communication manager SABIC

Klanten werken steeds meer mobiel. Met DimCoppen hebben wij pragmatisch en snel de eerste plastics finder app in onze branche ontwikkeld.

Chantal Smeets, Wijnstudio wijnopleidingen

"We zijn nu nadrukkelijk op de social media aanwezig met content die ertoe doet." 

Ron Linssen, Directeur Ecobliss

Onze unieke, kindveilige medicijnverpakking, hebben we met DimCoppen Design succesvol internationaal gelanceerd.

Roel Paes, DGA Technomed

DimCoppen gaf ons merk een mondiale boost. Van huisstijl tot website en verpakking.

Laat je inspireren
Beter bewegen kun jij ze leren

Leerkracht in het basisonderwijs,...

Gezonde investering in een onderscheidende marktpositie

In de markt voor neurodiagnostische accessoires...

High-end beeld benadering

Elektrotechnische componenten verrassend in...

Logo en huisstijl

Basisschool De Violier bestaat sinds 2003. Met...

Onze medewerkers zijn altijd up-to-date in hun kennis over hun vakgebied. Ook kijken ze graag verder en zitten ze niet verlegen om een gefundeerde mening. Lees meer in ons blog over actuele zaken, verrassende opvattingen en leuke inkijkjes in het communicatievak.

Cinemagraphs

Waar haal je je inspiratie vandaan, was een eerder blog. Een van de vragen die volgde op deze blog was "maar hoe weet je nu wat hip, hot en trendy is?”

Brand damage control: check!

De inkoppertjes in dit stukje zijn bijna niet te vermijden... Gisteravond werd ik getrakteerd op de nieuwste commercial van Samsung: Quality Assurance.

Draagvlak creëren is mensenwerk

Nieuwe plannen, nieuwe ambities. Hoe gaat u ambities realiseren? Dat is voor iedereen verschillend. Er is echter één component die voor elke onderneming geldt: ambities worden gerealiseerd als er intern voldoende draagvlak is. We maken dat elke...