Blog

Onze medewerkers zijn altijd up-to-date in hun kennis over hun vakgebied. Ook kijken ze graag verder en zitten ze niet verlegen om een gefundeerde mening. Lees meer in ons blog over actuele zaken, verrassende opvattingen en leuke inkijkjes in het communicatievak.

Nee dit wordt geen weemoedig schrijven over vergane glorie. Want passé is papier als communicatiemiddel natuurlijk zeker niet.

Waar haal je je inspiratie vandaan, was een eerder blog. Een van de vragen die volgde op deze blog was "maar hoe weet je nu wat hip, hot en trendy is?”

Nieuwe plannen, nieuwe ambities. Hoe gaat u ambities realiseren? Dat is voor iedereen verschillend. Er is echter één component die voor elke onderneming geldt: ambities worden gerealiseerd als er intern voldoende draagvlak is. We maken dat elke keer mee in onze herpositioneringsprojecten. Daarom besteden we hier veel aandacht aan en hebben het verankerd binnen onze BrandMaster methodiek.

Ook eens ooit aan meegedaan? Het Groot Dictee der Nederlandse taal. Meestal besluit ik wel mee te doen wanneer ik zappenderwijs struikel over Philip Freriks die nadrukkelijk vreemde volzinnen formuleert en herhaalt.

Vandaag gaat de nieuwe dienstregeling in voor het openbaar vervoer in Limburg. Veolia is uitgezwaaid en de Arriva treinen en bussen zijn gearriveerd op de stations. Reizigers moeten even schakelen. Andere reistijden, andere perrons en kortere overstaptijden. Maar ook Arriva zal even moeten schakelen. Op het moment dat we dit schrijven en publiceren zijn de eerste twitterberichten al online te lezen: ‘het is een chaos in Maastricht’.