Een perfecte marketing (marinade) mix

Op weg naar m’n werk enkele weken geleden, hoorde ik op BNR nieuwsradio een interview met een afstudeer HBO-studente Food Innovation.

Zij ontwikkelde een marinade (niet met het welbekende doel extra smaak aan vlees te geven, maar) met als doel de structuur van een ‘gewoon’ stukje vlees zodanig te modificeren, dat deze malser en smeuïger wordt. Na een uurtje marineren -zo zegt de trotse studente- wordt een heel mals stukje vlees gegarandeerd, waarbij alle andere goede eigenschappen van het vlees blijven behouden. Met een steeds groter wordende (doel)groep ouderen, lijkt een grote afzetmarkt gegarandeerd.

Eenzelfde effect beogen we bij DimCoppen

Voorafgegaan door een gedegen analyse (van de doelgroep, concurrent en organisatie) stellen we een juiste marketingmarinade samen, die de goede eigenschappen van uw merk versterken, waardoor deze zich onderscheidt van uw concurrent. En we gaan verder... Het onderscheidende grondconcept wordt overgoten door een meesterlijk vormgegeven sausje, bestaande uit een mix van de juiste offline én online communicatie tools: Succes verzekerd dat leidt tot een versterkte positionering van uw merk en een propositie waar uw doelgroep van smult!