Marketing Symposium 2016 een succes

Donderdag 6 oktober was het zover: Marketing Symposium 2016.

De middag begon met een ontvangst in onze Mini Market Corner. Hier stonden onze specialisten klaar om de bezoekers te ontvangen met een petit fourtje en een goede kop koffie. Van DimCoppen was aanwezig: Alice, Wendy, Pam, Loek, Martijn, Guy en Simone.

petitfour.jpg

Rond 13.15 werden de gasten naar de presentatiezaal begeleid, waar onze presentator Roel de bezoekers heeft ontvangen.
Na het welkomstwoord van Roel beet Loek omstreeks 13.30 het spits af met zijn presentatie over Total Branding. Met dank aan een actief en enthousiast publiek werd dit een leerzame, interactieve workshop met scherpe vragen én antwoorden.

loekpres.jpg

Een van die scherpe antwoorden kwam van Beijko van Melick, directeur van Kalfire en één van de sprekers, op de vraag hoe Total Branding kan worden toegepast in het MKB. Daarmee nam hij ons in zijn verhaal helemaal mee terug naar het begin. Lertterlijk, aan de keukentafel bij zijn ouders, de oprichters van Kalfire.

Dit was voor veel ondernemers en specialisten in de zaal een verhaal van herkenning.

Met de transformatie die Kalfire is ondergaan, lichtte hij toe hoe Total Branding heeft geholpen om de nieuwe positionering tot stand te brengen. Op zeer enthousiaste wijze wist hij de bezoekers te raken met zijn verhaal en te overtuigen van de meerwaarde die Total Branding heeft binnen het vernieuwde Kalfire.

beijkovanmelick.jpg

De laatste spreker op het programma was Jules-Stephan Pieters van Actito. Jules-Stephan introduceerde de eindeloze mogelijkheden met online marketingactivatie, met een focus op customer journey. Aan de hand van interessante theorie en cases, liet hij de bezoekers kennismaken met het belang van gericht 1-op-1 communiceren met de juiste boodschap op de juiste plaats, tijd en kanaal.

julespieters.jpg

Na afloop van de presentaties kregen de bezoekers de mogelijkheid om de sprekers te bevragen. In de Mini Market Corner kregen de bezoekers de kans om individueel met de sprekers en specialisten in gesprek te gaan voor uitgebreidere cases. Onze specialisten presenteerden in de Mini Market Corner aan de hand van caseborden de competenties van de DimCoppen labels. 
Samenvattend een heel geslaagde middag door mooie lezingen, positieve reacties, een grote opkomst aan bezoekers en interessante kennismakingen. 
Graag tot volgend jaar!

De foto's van Marketing Symposium 2016 vind je hier

guydco.jpg