GAIM, adviesbureau op het gebied van infrastructuur, landmeten en milieu en dochterbedrijf van KWS, is de afgelopen jaren fors gegroeid. Dat is natuurlijk goed nieuws, maar het betekende ook dat binnen het bedrijf niet meer alle neuzen dezelfde kant op stonden. Samen met GAIM hebben we een onderscheidende positionering bepaald. En dat heeft nieuw elan gebracht binnen de organisatie.

Branche
Bouw-en infrastructuur
Middelen
Corporate identity
Positionering
Stationary
Website

Door de personeels- en omzetgroei van de afgelopen jaren moest GAIM voor zichzelf opnieuw een aantal belangrijke vragen beantwoorden: wie zijn we, wat doen we en vooral wat maakt ons uniek? De nieuwe slogan 'Duidelijk. Dichtbij' vat perfect samen waar het adviesbureau voor staat.

SCREEN

GAIM staat voor heldere communicatie. Oftewel: korte lijnen en duidelijke afspraken. Opdrachtgevers weten altijd waar ze aan toe zijn en projecten beginnen met een goede, gedegen voorbereiding. Ook wordt veel belang gehecht aan het opbouwen van persoonlijke relaties met opdrachtgevers. Pas als je weet met wie je te maken, kun je diegene ook iets extra's bieden is de gedachte.

In een kick-off meeting is het nieuwe GAIM aan alle medewerkers gepresenteerd. Wij ontwikkelden een nieuwe corporate identity, schreven een communicatieplan en realiseerden de nieuwe website www.gaim.nl inclusief SEO-optimalisatie.

DOZER
PHONE