DimCoppen Design

Goed design versterkt

Het versterkt merkwaarden, het versterkt de functionaliteit van producten en het versterkt de boodschap. De ontwerpers van DimCoppen Design vertalen uw merkwaarden en uw boodschap in onderscheidende huisstijlen (corporate design), verpakkingen (packaging design), interieurs voor bezoekerscentra, showrooms, winkels en beursstands (ruimtelijk design). Daarmee valt u op, daarmee versterkt u uw merk en versterkt u de band met uw doelgroep.

Ons specialisme is “strategisch design”.

Aan alles wat we ontwerpen, ligt een gefundeerde positionering ten grondslag.

En hier houdt het niet op.

Juist omdat we intens samenwerken met de andere specialisten in onze groep, zorgen we voor het optimale en onderscheidende resultaat.

Online is de plek bij uitstek waar ontwerp en functionaliteit samenkomen. Het design van website of app is veel meer dan esthetiek. Het is bepalend voor de gebruikerservaring (user experience), de geloofwaardigheid en dus de conversie van uw website. 

Hoe ziet de persoonlijkheid van uw organisatie eruit?



Uw visuele identiteit is het gezicht van uw merk. Dat komt tot uiting tijdens elke interactie. Grijp die kans op een onvergetelijke indruk. En zorg dat uw organisatie steeds een eenduidig beeld uitstraalt dat past bij uw positionering en uw merkwaarden. Met designconcepten die blijven hangen en aanzetten tot actie. 

De ontwerpen van DimCoppen staan in veel supermarkten op het schap. En wij hopen altijd dat ze daar snel weg zijn: onze ontwerpen moeten zorgen voor een snelle omloopsnelheid. De consument maakt zijn keuze razendsnel. Soms impulsief, soms rationeel.

Wilt u meer weten over onze verpakkingsverhalen? Vraag dan het gratis inspiratieboek aan bij Martijn in 't Panhuis. Bel 06 22 42 19 53.

Uw merk en uw klant in één en dezelfde ruimte. Op een beurs, in een winkel of in uw bedrijfspand. Die kans laat u natuurlijk niet lopen om een onvergetelijke indruk te maken. Met ruimtelijk design creëren we een verleidelijke omgeving gericht op maximale merkbeleving. 

Hoe groot is uw attentiewaarde op de winkelvloer?


In retail zijn de regels van het spel drastisch veranderd door internet en online winkelen. Producten en prijzen vergelijken, doet de consument online. In de winkel verwacht hij service en beleving. Aanbieders die onderscheidend zijn op de winkelvloer richten zich dan ook op interactie en emotie. Niet alleen om koopintenties te versterken, maar ook om meerwaarde te creëren voor hun merk.