DimCoppen Marketing

Change before you have to

Herkent u dit? Ineens heeft u er een aantal concurrenten bij. Meestal uit onverwachte hoek. Nieuwe aanbieders brengen met succes nieuwe producten aan de man, of ze brengen bestaande producten op een andere manier op de markt. DimCoppen wapent uw bedrijf daartegen. Wij helpen u innovatieve business modellen te ontwikkelen, met een onderscheidende positionering en effectieve marketingstrategie. Verras uw concurrent!

Marketing vergt strategisch, maar zeker ook creatief en soms zelfs disruptief denken.
Dat is waar we sterk in zijn. Uw bedrijf tegen het licht te houden en nieuwe wegen vinden.

En hier houdt het niet op.

Juist omdat we intens samenwerken met de andere specialisten in onze groep, zorgen we voor het optimale en onderscheidende resultaat.

In het dagelijkse informatiebombardement blijven alleen de sterkste merken overeind. Merken met een onderscheidende en geloofwaardige merkpositionering krijgen meer aandacht, meer waardering en meer klanten.

Zet het potentieel van uw organisatie optimaal in om uw doelstellingen te behalen. Met een combinatie van strategie en creativiteit leggen we de basis voor duurzaam verkoopsucces. 

Uw verkoopresultaten zullen de komende jaren steeds meer afhankelijk worden van professionele (online) marketing en communicatie. Vakmensen zijn echter steeds moeilijker te vinden. Een steuntje in de rug is dan vaak alles wat u nodig heeft. En dat geven wij u graag. Bijvoorbeeld in de vorm van detachering van een medewerker, of - en dat is een unieke service - in de vorm van een combi-detachering.

Innovatiemanagement: neem een voorsprong op de concurrentie

Bij innovatie denken veel mensen aan slimme gadgets en gelikt design. Maar in de praktijk is innovatie 'messy business'. U weet immers vaak pas wat het doel is, als u het hebt bereikt. Management van innovatie-inspanningen vergt dan ook heel andere competenties dan het uitvoeren van een conventionele business strategie. DimCoppen zorgt met intensieve begeleiding voor effectieve innovatietrajecten. 

Verschuivingen in de markt, nieuwe technologie, teruglopende resultaten of een nieuwe positionering? Er is altijd wel een reden om te veranderen. Maar lang niet alle verandertrajecten leveren het beoogde resultaat op. Of het nu gaat om veranderingen in processen, beleid of strategie: als het team niet mee verandert, blijft alles bij het oude. Veranderen is immers mensenwerk.