Hölscher RTV bedenkt en maakt documentaires, televisieprogramma's, bedrijfsproducties en commercials. Samen met Bart Hölscher en zijn team maakten wij bijvoorbeeld een pakkende commercial voor onze klant Locked4Kids.

Bylandt Straatbaksteen is een betrouwbare leverancier van kwalitatieve en vernieuwende straatbakstenen. DimCoppen ontwikkelde de website www.bylandtsierbestrating.nl, gericht op het informeren van consumenten.

Food4Vision verkoopt en distribueert de door Newtricious R&D ontwikkelde speciale voedingsproducten gericht op ooggezondheid. Food4Vision zet zich in voor een betere ooggezondheid van mensen. En dat draagt er weer aan bij dat mensen op een gezonde(re) en zelfstandige manier ouder kunnen worden.

Voor Elfa heeft DimCoppen Online niet enkel diverse krachtige websites gecreëerd, maar tevens een slimme domein-strategie en online marketing strategie ontwikkeld. Een combinatie van diverse technieken zoals SEO, linkbuilding en SEA is ontwikkeld voor Elfa.

Op een mooie dag maakte DimCoppen kennis met twee bezielende initiatiefnemers die bouwen aan een Tankstation voor Mensen. Een unieke, eenvoudige en beproefde methode om mensen extra energie en inspiratie te laten tanken. Een gedachtegoed dat zij wereldwijd willen verspreiden.. Maar hoe?

CIOS Sittard Venlo, onderdeel van Leeuwenborgh Opleidingen, vroeg ons om haar communicatieprofiel te versterken. CIOS als bekend merk mocht weer meer op de voorgrond treden. De open dagen zouden het eerste contactmoment worden waarop de vernieuwde boodschap naar buiten werd gebracht.

Twee keer per jaar valt het in heel Limburg op de deurmat: het periodieke consumentenmagazine van WML, producent van drinkwater in Limburg. Het magazine met de toepasselijk naam '(h)eerlijk water' wordt door DimCoppen gemaakt.

We hebben klanten waarvoor we een compleet strategisch (her)positioneringstraject uitvoeren. Maar we hebben ook klanten die al het nodige voorwerk hebben gedaan. En die ons inschakelen om op basis van een positionering een communicatiestrategie- en/of concept te ontwikkelen, inclusief de creatieve uitwerking in online en offline middelen. Lutece bijvoorbeeld, één van de grootste verwerkers van champignonconserven ter wereld.

Als enkele jaren zijn wij de vaste communicatie-koempel van voetbalclub Roda JC. Onze belangrijkste taak: ervoor zorgen dat via een breed arsenaal aan communicatiemiddelen de achterban van Roda JC extra wordt geprikkeld om de club offline (in het stadion) en online aan te moedigen.

Leerkracht in het basisonderwijs, combinatiefunctionaris, buurtsportcoach of op een andere manier betrokken bij het aanleren van sporten of bewegen bij kinderen. Voor deze doelgroepen ontwikkelden we met Frank Schoonbrood, docent aan het CIOS Sittard Venlo, het concept 'De Beweegbasis'.

Soms word je als bedrijf door de algemene marktontwikkelingen gedwongen om goed na te denken over je eigen profilering. Op welke punten win je het van je directe concurrenten? Op welke punten leg je het af? MTR Reklame stelde zich zelf ook die vragen en vroeg ons om advies bij het beantwoorden ervan. 

Ecobliss, specialist op het gebied van blister- en zichtverpakkingen, zit in de lift. Klanten van over de hele wereld waarderen de innovatieve producten en integrale aanpak van het bedrijf uit Echt.

Teruglopende omzetten, hevige concurrentie en complexe aanbestedingsregels. Als er één branche is die het de afgelopen jaren moeilijk heeft gehad, dan is het wel de wegenbouw. Tegen deze achtergrond hadden Bruil Infra en Verhoeve Infra behoefte aan een duidelijke richting en heldere marktprofilering. En dus gingen we bouwen aan een positionering voor beide bedrijven.

Dr. Dinanda Kolbach runt al jaren een gerenommeerde privé-kliniek voor dermatologie in Maastricht. De expertise van Dr. Kolbach gaat echter veel verder dan dermatologie. Ook huid- en oedeemtherapie, medisch-cosmetische behandelingen en het aanmeten van therapeutische kousen zijn specialismen die onder één dak in de Dr. Kolbach Kliniek plaatsvinden.

We hebben klanten waarvoor we een compleet strategisch (her)positioneringstraject uitvoeren. Maar we hebben ook klanten die al het nodige voorwerk hebben gedaan. En die ons inschakelen om op basis van een positionering een communicatiestrategie- en/of concept te ontwikkelen, inclusief de creatieve uitwerking in online en offline middelen. Lutece bijvoorbeeld, één van de grootste verwerkers van champignonconserven ter wereld.

In de markt voor neurodiagnostische accessoires is de concurrentie hevig. Technomed is in deze niche al jaren een betrouwbare speler, maar voelde de noodzaak om opnieuw positie te kiezen en meer te focussen op development en marketing. Ook een voor de medische wereld meer attractieve uitstraling moest in een nieuwe corporate identity tot uiting komen.

Kalfire stond aan de vooravond van de introductie van een innovatief product, de Natural Spark Generator, oftewel een innovatie waarmee u kunt genieten van echte vuurvonkjes in uw gashaard. Daarnaast wil Kalfire de komende jaren sterk groeien in omzet en rendement. Daarvoor is een sterk merkimago en hoge merkbekendheid noodzakelijk.

Het is minder bekend dat in stroop meer fruit zit dan in jam. Stroop is het gezondste zoete broodbeleg. De Vruchtenbereiders van Frutesse maken al meer dan zeven generaties stroop van de beste kwaliteit en met het meeste fruit. In het best verkochte product - Maestrichter Stroop - zitten 30 druiven, 8 peren en 5 appels! Want ‘Meer fruit = meer smaak’, zeggen ze bij Frutesse.

DimCoppen Design heeft in samenwerking met Het Limburgs Landschap, creatief gezien een grote bijdrage geleverd aan de realisatie van het bezoekerscentrum De Oude Pastorie in Beek.

Wanddecoratie voor het Regionaal Historisch Centrum Eindhoven en Metropool Regio Eindhoven

Wraps, Fajita’s, Burrito’s, tortilla chips en salsa’s: traditionele Mexicaanse producten. Als je boodschappen doet vind je ze meestal tussen de wereldgerechten, in een apart, specifiek ingericht schap, gewijd aan de typische Mexicaanse keuken. Direct naast de Italiaanse - of Aziatische hoek. De Mexicaanse culinaire stijl wordt zeer gewaardeerd. 

DimCoppen Design heeft veel expertise in huis op het gebied van verpakkingen! Dat bewijzen we met de diversiteit aan ontwerpen voor o.a. de vegetarische branche; Sofine Foods en ProLaTerre.

Plantaardige vleesvariaties worden steeds populairder. Maar nog veel belangrijker, ze kunnen ook echt lekker zijn. Het Nederlandse SoFine, voorheen onderdeel van Alpro, introduceerde een breed assortiment producten op basis van soja. Deze zijn niet alleen heel erg lekker, maar ook gezond en een stuk vriendelijker voor het milieu. SoFine wil met deze boodschap niet alleen de veggie’s, flexi’s en foodies aanspreken, maar ook de overtuigde vleeseters.

DimCoppen Design werd gevraagd om een verpakkingslijn te ontwerpen die aansluit bij de SoFine filosofie.

Hoogwegt Cheese is een groothandel in Nederlandse kwaliteits kazen. Onder het eigen merk Royal Dam worden een 15-tal verschillende producten geëxporteerd naar onder andere China, Verenigde Staten en Brazilie. Doelmarkten zijn daar veelal Catering, Foodservice en Grootverbruik.