Alle aandacht voor marketing bij MTR

Soms word je als bedrijf door de algemene marktontwikkelingen gedwongen om goed na te denken over je eigen profilering. Op welke punten win je het van je directe concurrenten? Op welke punten leg je het af? MTR Reklame stelde zich zelf ook die vragen en vroeg ons om advies bij het beantwoorden ervan. 

MTR website

Een workshop met management en medewerkers leverde ons waardevolle informatie en inzichten op. Zo'n workshop is sowieso een efficiënte manier om snel boven tafel te krijgen welke sterktes van een bedrijf sterk genoeg zijn om als basis te dienen voor een onderscheidende positionering. MTR maakt letterlijk en figuurlijk indruk met haar diensten en maakt het verschil met kwaliteit, innovatieve producten en een persoonlijke aanpak. We ontwikkelden een communicatieconcept ('Alle aandacht voor jou'), scherpten de bedrijfsnaam aan met een nieuwe tagline (indoor outdoor signing) en lieten de positionering duidelijk naar voren komen in een nieuwe website. Bezoek de website

MTR_website_macbook_phone.jpg