BrandSchool Breakfast. Thema: Weet wat je meet

Brandschool Breakfast werd in het voorjaar van 2018 voor het eerst op twee locaties gehouden. Sprekers Roel Sloesen (Mifa Aluminium) en Gerda van Galen (Content marketeer DimCoppen) inspireerden belangstellenden met het thema ‘weet wat je meet’ in de ECI Cultuurfabriek (Roermond) en het SX-Gebouw (Eindhoven).

Brandschool Breakfast Roermond

Verspreid over beide dagen namen onze sprekers ruim 60 luisteraars mee in hun verhaal over de kracht van het meten van online prestaties. Terwijl bezoekers genoten van hun ontbijt trapte Gerda af met het beantwoorden van de vraag: ‘Hoe haal je meer resultaat uit je online content?’. Vervolgens toonde Roel de praktische uitwerking voor Mifa Aluminium. Mifa Aluminium en DimCoppen werken sinds lange tijd succesvol samen op het gebied van online marketing. Roel liet zien hoe Marketing Automation voor Mifa Aluminium aantoonbaar resultaat heeft geboekt. De aanpak van DimCoppen heeft geleid tot meer conversie en een boost voor sales. Of zoals Roel zelf zegt: “Marketing moet resultaat opleveren”.

 

 

 

Bent u geïnspireerd geraakt door dit verhaal? En bent u benieuwd hoe DimCoppen ook uw online performance een boost kan geven? Neem dan hier contact met ons op.

Wilt u meer te weten komen over ons vakgebied? Schrijf u dan in voor Brandschool Breakfast. De volgende is alweer in voorbereiding. U bent van harte welkom.