Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Esther Mennen

Online marketeer

Pittige peper? Dan zeg je Esther. Esther is namelijk dol op pepers. Let wel: alleen het kwéken van pepers. Het eten ervan laat ze graag aan anderen over, want zelf lust ze die rode, gele en groene duivels niet.

Naast pepers kweekt Esther ook andere groenten en fruit. Ha! Een echte hobbymoestuinier die op kleine schaal een schattig aardbeienstruikje heeft staan, dachten wij. Maar niets is minder waar. Samen met haar zus bestiert Esther ruim 700m2 grond en trotseert ze weer en wind om haar geliefde planten te verzorgen. De Limburgse aspergeplant is volgens Esther de grootste uitdaging. Die wordt namelijk ook erg smakelijk bevonden door de zogenaamde aspergekever en zij vreten de hele stengels dus kaal (echt waar, we hebben de beelden gezien). Tja, dat krijg je als je alleen maar biologisch kweekt!

Als een match made in heaven staat Esther ook graag in de keuken. Tijdens het koken en bakken verwerkt ze natuurlijk de oogst van het veld, bijvoorbeeld in haar signature dish ‘Lasagna from Scratch’ met verse tomaten en vers bladerdeeg. Haar vriend en hun twee zoontjes zijn maar wat blij als Esther weer eens in de keuken staat. Hun voorkeur gaat vooral uit naar gerechten die beginnen met een culinaire P. Pasta, pizza, pannenkoeken, patat…

Bij DimCoppen is Esther de vrouw voor al je online marketing. Ze heeft altijd twintig tabjes open staan en weet ook nog wat ze waarmee moet. Daarnaast is ze een enorme fan van lijstjes maken, zweert ze bij een planning en houdt ze ervan als mensen doen wat ze zeggen. Online marketing vindt Esther zo tof omdat je alles zo lekker meetbaar kan maken. Zo zie je resultaat van je inspanningen én kun je dat in analyses aantonen. Daar zaait ze resultaat mee!

Esther werkte onder andere mee aan projecten voor
Gilde Opleidingen MadScience
Contact met Esther?
Esther Mennen