Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen? Wij helpen ook jou graag!

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Nick Vaasen

Medewerker Marketing - 'The puzzeling troäter'

Rijstevlaai met slagroom. Laten we daar maar eens voor Nick mee beginnen. Rijstevlaai met slagroom en trombone spelen bij de, al dan niet zaate, hermenie [bezopen harmonie, red.]. Nick is een geboren Limburger met hart voor de hele wereld. Het liefste reist hij namelijk de hele wereld rond. Niet zo vreemd dus dat internationale projecten en klanten hem dan ook zo aanspreken.

Nick is sterk in vrijwel alles. Projectmanagement, ondersteuning bij positioneringstrajecten, strategische klussen en projectmatige taken zoals het organiseren van de Brandschool Breakfast en de interne ontwikkelingen. Vanuit zijn universitaire achtergrond is Nick ook geruime tijd bezig de laatste wetenschappelijke kennis en inzichten op het gebied van marketing en communicatie vertalen naar praktisch handvaten voor klanten en voor DimCoppen zelf. Het meest interessant vindt Nick de psychologie achter het vakgebied. Hoe kom je erachter wat mensen écht willen en waarom ze overgaan tot aankoop, zonder daar aannames in te doen maar het werkelijk te onderzoeken? En op welke manier kunnen we daarop inspelen?

Nick is trouwens zo’n nieuwsgierig aagje dat hij wanneer hij een opdracht aan de creatieve boys ’n girls heeft gegeven, hij regelmatig even “toevallig” voorbij komt wandelen of door het raam gluurt om te kijken hoe het vordert.

Nick werkte onder andere mee aan projecten voor
Saris Sofine
Contact met Nick?
Nick Vaasen