Maak jij de overstap?

In Nederland stijgt de vraag naar intensievere (en langdurige) ouderenzorg. Tegelijkertijd is er onvoldoende gekwalificeerd personeel.

Proteion start in samenwerking met Gilde Opleidingen in Roermond een opleidingsgroep voor leerlingen Verzorgende IG. Het geeft veel energie, want er is veel animo om de overstap naar de zorg te maken, aldus Proteion. Dit blijkt wel uit de druk bezochte informatieavonden bij Proteion De Kreppel. Wil je meer informatie over de zij-instroom of maak jij de overstap? Kijk dan eens op de speciaal ingerichte landingspagina: www.proteion.nl/overstap

DimCoppen heeft deze (online) wervingscampagne voor Proteion ontwikkeld en gerealiseerd. Na het ontwikkelen van een campagnestrategie en creatief basisconcept zijn o.a de volgende middelen ingezet; Facebook advertising, LinkedIn advertising, Google display netwerk inclusief remarketing, landingspagina, ervaringsverhaal van Trea, informatieavond en -pakket.