Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Per 1 januari 2020 zijn Guy Borghouts, Martijn in ’t Panhuis en Pim van de Wiel toegetreden als nieuwe partners van DimCoppen 360° Branding. Samen met Loek Gussenhoven geven zij gezicht aan DimCoppen, hét bureau dat gespecialiseerd is in het versterken van merken.

Guy Borghouts
Guy is creatief directeur bij DimCoppen en verantwoordelijk voor de creatieve output. Hij is een ideeënmaker, tekst- en beeldbouwer. Een verbeelder van visies. Hij bouwt met een multi-disciplinaire insteek aan merken, als het maar zegt waar het op staat. Samenwerking is voor Guy belangrijk: de lijnen met opdrachtgevers zijn kort en het eindresultaat staat voorop. "De mensen van DimCoppen en mijn nieuwe partners zijn voor mij een dreamteam. Met hen werken aan merken die impact maken, is wat ik het liefst doe."

Martijn in ‘t Panhuis
Martijn is al meer dan vijftien jaar werkzaam bij DimCoppen. Samen met directeur-grootaandeelhouder Loek Gussenhoven heeft hij gewerkt aan de ontwikkeling van de 360°-filosofie en de BrandMaster-methodiek, waarmee het bureau sterke merken bouwt. "Met deze stap ben ik bijzonder blij. Het voelt niet alleen goed, maar het is ook een heel natuurlijke stap, gezien mijn lange dienstverband. Samen met mijn partners wil ik werk ontwikkelen dat hoofd en harten raakt en onze opdrachtgevers succesvol maakt."

Pim van de Wiel
Pim is geen onbekende in de bureauwereld als voormalig oprichter en eigenaar van EXIT-communicatie, Exitable en Ketjap. Na een break was Pim toe aan een nieuwe uitdaging en hij stapte drie jaar geleden bij DimCoppen binnen. "Heerlijk om als mede-eigenaar weer back-in-business te zijn bij een ambitieus bureau met een eigen onderscheidende methodiek en een kwalitatief hoog kennisniveau van de medewerkers. We zitten in Limburg in een werkgebied met mooie bedrijven en organisaties. Dat biedt volop kansen om onze ambities waar te maken."

Loek Gussenhoven
"Met het toetreden van Martijn, Guy en Pim blijven drie bekende namen uit de Limburgse marketing- en communicatiewereld verbonden aan DimCoppen. We hebben daarmee de continuïteit van onze organisatie voor de toekomst gegarandeerd. Zo kunnen we inspelen op de toenemende vraag naar communicatieoplossingen die het resultaat van opdrachtgevers verbeteren."


Creating Better Business
Door de toevoeging van de nieuwe partners is het bestuur vier man sterk. Samen zullen zij ambitieuze en toekomstgerichte plannen ontwikkelen en uitvoeren. Het bureau bouwt met behulp van de in eigen huis ontwikkelde BrandMaster-methodiek methodisch, meetbaar en merkbaar aan het versterken van verschillende grote merken. Momenteel werken er twintig merkarchitecten en merkregisseurs aan de belofte ‘Creating Better Business’.

Nieuwe vestiging in Eindhoven

Na een ruime samenwerkingsperiode tussen DimCoppen en Media Outlaws hebben beide bureaus daarnaast besloten om per 1 januari 2020 hun activiteiten in Eindhoven te bundelen en onder de naam DimCoppen Eindhoven voort te zetten. Het bureau is gevestigd in het SX-gebouw op Strijp.

DimCoppen: 360° Branding en merkbeleving
DimCoppen is volop in beweging. In 2003 nam Loek Gussenhoven het Roermondse reclamebureau Coppen over van Ton Coppen en daarmee werd het werkgebied uitgebreid naar marketing en communicatie. In 2012 werd vervolgens Vermeulen Brand Design uit Landgraaf overgenomen en in 2015 Dim Communicatie in Tegelen. Na de laatste overname ging het bureau in Tegelen verder onder de naam DimCoppen 360° Branding: een strategisch en creatief sterke merkenbouwer gespecialiseerd in 360° Branding en merkbeleving.