Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Online Marketing

E.T. phone home

Online marketing en marketing automation zijn helemaal van deze tijd. Sterker nog: er zijn nog nooit zoveel middelen voor je organisatie beschikbaar om met je doelgroep in contact te komen dan vandaag de dag. Om daarin de goede keuzes te maken is het van groot belang dat we kijken naar wat zinvol is voor je organisatie en waarmee je maximaal effect krijgt. Door alleen maar te hollen, zijn je online-inspanningen tevergeefs.

Waarom online strategie?

Een doorlopende online strategie (of online marketing strategie) is dus onmisbaar voor je organisatie. Die strategie begint met de waarom-vraag. En met de vraag wat je eigenlijk wilt bereiken? Wil je directe sales maken of wil je de naamsbekendheid van je merk vergroten? Wil je meer klanten of meer omzet per klant? Wil je feedback, service verlenen of effectiever werken? Om antwoord te geven op al deze vragen ga je allereerst te rade bij je organisatiestrategie. Internetcommunicatie staat immers niet los van je andere bedrijfsactiviteiten. Sterker nog: online ben je het effectiefst als je digitale activiteiten innig verbonden zijn met je offline bedrijfsprocessen.

Meetbaar resultaat

Je communicatie op internet en de effectiviteit daarvan zijn exact meetbaar. Maar of er sprake is van online succes of falen, hangt af van wat je wilt bereiken. En niet te vergeten: wíe je wilt bereiken. Om je onlinestrategie doeltreffend uit te voeren, is het bovendien van belang om een hoop andere zaken van tevoren op een rij te zetten. Wat zijn kritische prestatie-indicatoren? Wat zijn je prioriteiten? En welke effecten hebben je online plannen op de rest van de organisatie? Daarvoor gebruiken we bij DimCoppen de marketing automation van SharpSpring.

Creatieve content

Bij DimCoppen leveren we creatieve content die scoort. Je commerciële doelen zetten we om in meetbare communicatiedoelen. Meer kliks naar je pagina, meer conversie, meer herhalingsbezoeken bijvoorbeeld. Daarvoor maken we creatieve content. Verleidende teksten, impactvolle fotografie en film en pakkende calls to action. Zo kun jij je bezighouden met je core business.

Marketing Automation is mensenwerk

Het doel van marketing automation is de interesse van (potentiële) klanten om te zetten naar werkelijke verkoop. Door gebruik te maken van een scala aan geautomatiseerde systemen worden (potentiële) klanten meer gebonden aan een organisatie. Vanuit één tool monitoren, beheren en versturen we alle online-activiteiten. De juiste boodschap wordt via het juiste kanaal bij de juiste doelgroep bezorgd. Die gerichte en gepersonaliseerde content zorgt voor een betere ervaring.

Emblem gold

Genoeg offline.

Wanneer ben ik online?