DimCoppen is nu IMMX
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.
Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?
Zo weet je precies wat je klant wilt
Wat wil jouw klant nu echt? Een vraag waar veel marketeers en communicatiespecialisten een antwoord op moeten formuleren. En wanneer wil je klant dit? Maar kijken wij met 'onze bril' niet teveel naar de keiharde conversie, waardoor we de gehele klantreis vergeten?
Lastige vragen. Gelukkig is er de See, Think, Do, Care methode van Avinash Kaushik. Hij beschrijft de klantreis in 4 fases:De See-fase is gericht op het genereren van bekendheid bij de relevante doelgroep.
De Do-fase is de actiefase en heeft conversie als doel. Veelal is dit de aankoop van een dienst of product, maar dit kan ook een informatieaanvraag – een lead – zijn in het geval van diensten in business-to-business.
De Think-fase is gericht op het inspelen op de behoefte aan een product door de doelgroep.
Na de conversie komen klanten veelal in een marketing automation traject. Deze tool draagt bij aan een stevige relatie.
Stelt klanten en hun behoeften/wensen voorop;
ben je beter in staat je marketinginspanningen te evalueren;
en om naar de juiste statistieken (resultaten) te kijken.
Download de whitepaper 'Klantreis in beeld'
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.