DimCoppen is nu IMMX
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.
Zoek je een efficiënte manier om je werkgeversbestand aan te vullen op een manier die bij je past?
Neem contact met ons op.
Positionering
Corporate identity
Persona's
Customer journey
UX en UI-design website
Online marketing
Video content
Gigant Sif produceert offshore funderingen voor windturbines en olie- en gasplatformen. Dat gaat ze zo voor de wind dat de vestiging in Roermond is uitgebreid met een locatie in de Rotterdamse haven. Groei betekent werk. Veel werk. Maar hoe komt het bedrijf aan de zo welkome nieuwe mannen van staal?
Wat Sif belooft, maakt ze waar; ‘no matter what’. DimCoppen scherpte de merkpositionering aan, ontwikkelde de merkessentie en werkte de corporate identity uit op allerlei levels. Daarnaast werd een doelgroep analyse uitgevoerd waarbij de customer journey en persona’s in kaart werden gebracht. Als laatste ontwikkeling kwam daar Werken bij Sif bij: een website die volledig is ingericht op het vinden van nieuwe werknemers die willen werken bij een bedrijf waar de vonken vanaf springen.
Sif stelt hoge eisen aan haar werknemers op het gebied van veiligheid, kwaliteit en flexibiliteit. Bij het werken met zo’n zware producten en met soms wel zes kranen tegelijk, is het van belang dat het team goed kan samenwerken. ‘Werken bij Sif’ is daarom ingericht op een persoonlijke manier. Werkzoekenden lezen verhalen en zien videoportretten van toekomstige collega’s en leren hen op een informele manier kennen. Door die connectie te maken, wordt de doelgroep dichter bij het bedrijf gebracht.
“Het bijzondere is dat ’Werken bij Sif’ toegankelijk is voor iedereen”, vertelt Guy Borghouts (Creative Director, DimCoppen). “De verhalen die we hebben opgehaald in artikel- en filmvorm zijn niet opgepoetst of gelikt. Die authentieke verhalen van even authentieke mensen zijn ongelofelijk aansprekend. De typische karaktereigenschappen van medewerkers van Sif, zoals doorzettingsvermogen en aanpakken, zie je terug in de verhalen. Je ziet de werkvloer op je beeldscherm, zonder filter en zonder opsmuk. Als dat aanspreekt, en je hebt de gevraagde kwaliteiten, dan is de kans groot dat je bij Sif een lange carrière maakt.”
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.