DimCoppen en Media Outlaws intensiveren samenwerking.

Na een periode van succesvol samenwerken op meerdere projecten hebben DimCoppen en Media Outlaws besloten de samenwerking te intensiveren. Beide bureaus vullen elkaar uitstekend aan en bieden gezamenlijk een compleet pakket diensten aan vanuit hun kantoren in Venlo en Eindhoven.

360° branding en merkbeleving krijgt nog meer inhoud.

We passen goed bij elkaar, niet alleen vanwege de twee verschillende locaties waarmee we klanten vanuit Limburg en Brabant kunnen bedienen, maar ook qua disciplines en groeimogelijkheden. Bovendien sluiten onze visies op het vak goed op elkaar aan en spreken onze mensen dezelfde taal wat de onderlinge samenwerking op projecten versnelt.” aldus Loek Gussenhoven van DimCoppen. 

DimCoppen is gespecialiseerd in 360° branding en merkbeleving. Vanuit Tegelen/Venlo zet DimCoppen zich onder andere in voor o.a. de hightech maakindustrie, chemie, food, non-profit en zakelijke dienstverlening. Met BrandMaster heeft DimCoppen een strategische methodiek in huis voor het ontwikkelen en 360° uitrollen van de merkpositionering van bedrijven, producten en diensten. 

Kantoren.jpg

Focus op nieuwe media

 “Onze focus op nieuwe media komt beter tot zijn recht omdat we nu ook disciplines als online marketing, contentcreatie en webdevelopment vanuit ‘eigen huis’ kunnen inzetten voor onze klanten”, vertelt Ben Tobben van Media Outlaws. “Dit leidt tot meer efficiency en kwaliteit voor onze relaties. Hier heeft het project “Bereikbaarheidsagenda Zuid Oost Brabant”al direct van kunnen profiteren. Specialisten op het gebied van design, content maar ook webdevelopment van DimCoppen zijn namelijk vanaf de start aangesloten bij dit multidisciplinaire project”. 

Media Outlaws, gevestigd in het SX gebouw op Strijp-S in Eindhoven, is gespecialiseerd in strategie en het cross mediaal doorvertalen daarvan. Het bureau heeft met het Media NXT-strategiespel een beproefde methodiek waarbij strategie ontwikkeld wordt vanuit intern draagvlak. De cross mediale doorvertaling met de focus op nieuwe media staat daarin centraal. 

Samen hebben beide bureaus 20 medewerkers die alle disciplines in het vakgebied vertegenwoordigen: strategie, creatieve conceptontwikkeling, design (grafisch, packaging en 3D), webdevelopment, social media, content creatie, offline en online marketing en marketing automation. Klanten behouden gewoon hun vaste contactpersoon. 

BrandSchool Breakfast Eindhoven

Maak kennis met Media Outlaws tijdens onze BrandSchool Breakfast in Eindhoven

Aanmelden BrandSchool Breakfast Eindhoven