DimCoppen is nu IMMX
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.
Online kan alles. Als je website aansluit bij wie je als organisatie bent, draag je ook online uit waar je voor staat. Het resultaat is een website die opbrengsten behaalt. On- én offline.
Mooi, functioneel, effectief, gebruiksvriendelijk… allemaal belangrijk voor je nieuwe website. Niet alleen voor je bezoekers. Ook het beheer van je website moet nauwelijks moeite kosten. Nieuwe websites bouwen we daarom altijd in Craft. Dat is een content managementsysteem, een tool om websites te ontwikkelen en te beheren, dat heel makkelijk in gebruik is en maatwerk toestaat aan de voor- en achterkant. Daardoor kunnen we websites bouwen die echt impact maken op je doelgroep zonder gedoe aan de achterkant. We geven je een kleine inkijk in de mogelijkheden. Heb je andere ideeën of wensen? Online kan alles. Laten we eens kletsen over wat je in gedachten hebt!
Verse producten van hoge kwaliteit: dat staat voorop bij de levering van groenten. Frankort & Koning onderscheidt zichzelf door als matchmaker te fungeren tussen klant en leverancier. De website moet dat ook ondersteunen. Er is daarom gekozen voor een design en bouw van de website die groenten er werkelijk cool uit laat zien.
Business to business betekent niet business to saai. Door het implementeren van nuttige tools voor de doelgroep gaat de website nog een stap verder in behulpzaamheid. Zo is er een productkalender toegevoegd aan de website die eenvoudig aan de achterzijde beheerd wordt. De groente-kalender laat de afkomst en levermaanden van producten zien waarmee waardevolle informatie voor de klanten van Frankort & Koning inzichtelijk is.
Niekée Roermond huisvest twee verschillende aanpakken van onderwijs die zowel in de dagelijkse praktijk met elkaar door een gang lopen als dat ze online hun ruimte delen. De website van Niekée Roermond is een plek geworden waar (potentiële) ouders, leerlingen en docenten van beide stromingen moeiteloos de informatie vinden die ze zoeken. Om dat voor elkaar te krijgen, hebben we de grote hoeveelheid content eenvoudig gestructureerd. Aan de voorkant én aan de achterkant. Door het uitgebreide verhaal op te breken en in hoofdstukken te communiceren wordt het heldere verhaal voor iedereen duidelijk.
Natuurlijk is de website 360° ontworpen voor wie Niekée Roermond is. Enthousiasme, nieuwsgierigheid, creativiteit, inventiviteit en flexibiliteit komen allemaal terug in de website zelf. Dat zie je in kleur, beeld en typografie-keuzes, maar ook in het vloeiende, geanimeerde, design. Een manier waarop de website zelf ook bijdraagt aan het makkelijk verwerken van de content is het menu op een smartphone of tablet. De achtergrond wordt onscherp waardoor het nog makkelijker is de juiste informatie te vinden. Een slim staaltje UX-design!
Slapen in de natuur: dat kan in de nieuwe, unieke podhouses van Campland Arcen. Deze bijzondere overnachting verdient een al even bijzondere website. Eenvoudig, zonder opsmuk met nadruk op nog meer van de natuur genieten in een podhouse. Want wat heeft een mens nog meer nodig behalve een kinderlijk eenvoudige tool om meteen die overnachting te boeken?
De op maat gemaakte boekingsmogelijkheid maakt gebruik van een webshopfunctionaliteit. De tool is bijzonder eenvoudig in gebruik: het besteltraject is duidelijk en simpel. Dit bevordert de daadwerkelijke boekingen.
De basis voor de bouw. Dat is Terraq. Beton, zand en grind, MegaMix: Terraq levert het. De markt van de winning, verwerking en levering van grondstoffen voor de bouw is redelijk conventioneel. Terraq is met haar inzichtelijke, moderne website uniek in die markt.
In Zuidoost-Brabant werken 21 gemeenten met elkaar aan slimme mobiliteitsoplossingen. Dat zijn een heleboel projecten die inzichtelijk moeten zijn voor inwoners, maar vooral voor gemeenten zelf. Een initiatief voor betere bereikbaarheid moet uiteraard een website hebben die daar het toonbeeld van is.
De projecten zijn helder en visueel in kaart gebracht. Met verschillende filters vinden bezoekers eenvoudig de projecten die ze zoeken. Wat aan de voorkant zichtbaar is, is slechts het topje van de ijsberg. De achterkant van de website bevat enorm uitgebreide informatie die zelfs gebruikt wordt voor voorgangsrapportages en subsidieaanvragen.
De uitstraling en expertise van een multinational gecombineerd met de oprechte betrokkenheid, laagdrempeligheid en warmte van een familiebedrijf: dat doet Kalfire als aanbieder van haarden. De website straalt de elegantie uit die een (innovatieve) haard van Kalfire met zich mee brengt.
Wat de website echt tot een succes maakt zijn de unieke, op maat gemaakte haardenzoeker en – aan de achterzijde van de website – de geïntegreerde calculator. Daarnaast maakt de website ook gebruik van een handzame dealerlocator.
De website van Mifa is een knap staaltje online werk. Het is een voorbeeld van een website die volledig is ontwikkeld en voortdurend wordt doorontwikkeld op basis van user experience. De integratie met [link]online marketing Sharpspring[/link] levert die waardevolle kennis over de gebruikers van de website. De geïntegreerde chatfunctie, uitgebreide kennisbank en inspiratiemogelijkheid voor potentiële klanten met door ons ontwikkelde 3D-objecten maken de website one of a kind.
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.