Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Opdrachtgever
Campland
Branche
Toerisme & recreatie
Merk activeren en merk bouwen

Corporate identity
Website
Fotografie

Campland

360° view?

360° Branding!

Bij de podhouses van Campland Arcen ben je gegarandeerd van een bijzondere overnachting. Naast het feit dat ze bijzonder comfortabel en origineel zijn, ga je tijdens je verblijf volledig back to basic. Zo kom je nóg dichter bij de natuur.

I Mac Campland Home plat 2

Natuurlijk dichtbij

Die essentie moet voor Campland Arcen overal (on- en offline) zichtbaar en voelbaar zijn. De website is dan ook een op maat gemaakt boekingssysteem waar de nadruk vooral blijft liggen op de ervaring in de natuur. Inspirerende beelden en wervende teksten zetten de beleving van overnachten bij Campland Arcen online al in gang. Gasten kunnen zich zo tijdens het boeken alvast verheugen op fietstochten en wandelingen in het prachtige landschap. Daarbij is niet alleen geschreven voor de bezoeker, maar ook voor de zoekmachines. Die mooie site moet immers gevonden worden!

Group cs

Een constante stroom aan bezoekers

Om de boodschap van Campland Arcen nog verder onder de aandacht te brengen, zetten we een online marketingcampagne in. Door advertenties in te zetten, weten we precies op het juiste moment bij de juiste mensen onder ogen te komen. Het resultaat is een effectieve en doeltreffende campagne die een constante stroom aan boekingen oplevert!

Offline merkbeleving

Naast de online zichtbaarheid van Campland Arcen hebben we een mooie folder gemaakt voor de bezoekers die zich al in het vakantiepark bevinden. Ook dan werk je aan je naamsbekendheid. In dit geval door een folder die de gastvrijheid tastbaar maakt en de bezoeker meeneemt op enkele van de fraaiste wandel- en fietsroutes die de omgeving rijk is. Alles, van routes tot foto's en lettertype, steeds zorgvuldig uitgekozen vanuit de visie dat gasten vooral van de natuur willen genieten. Dat voel je dus ook in de folder. Natuurlijk zijn alle uitingen van Campland Arcen consequent en in lijn met elkaar. Zo weten (potentiële) klanten wat ze kunnen verwachten. Voldoen aan die verwachtingen is een onderdeel van de positieve klantervaring.

Het gevoel begint al voorin de customer journey

Beleven begint voor de potentiële klant van Campland al als hij het idee krijgt om een (mid)week weg te gaan. Door hier op een goede, consequente manier op in te spelen, maak je ook het aankoopproces leuk voor de klant. Dat geeft een goed gevoel dat je niet meer wilt loslaten!

Group 116

Klaar om je eigen reis te boeken?

Bel met Pim of Martijn!