DimCoppen is nu IMMX
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.
Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?
E.T. phone home
Online marketing en marketing automation zijn helemaal van deze tijd. Dat zorgt er ook voor dat er nu enorm veel middelen zijn om met je doelgroep in contact te kunnen komen. Om daarin de juiste keuzes te maken, is het van groot belang om te kijken naar wat zinvol is voor je organisatie en wat het maximale effect oplevert. Focus je je hier niet op, dan zijn je online-inspanningen bijna voor niets.
Een doorlopende online strategie (of onlinemarketing-strategie) is dus onmisbaar voor je organisatie. Die strategie begint met de waarom-vraag. En met de vraag wat je eigenlijk wilt bereiken. Wil je directe sales creëren of wil je de naamsbekendheid van je merk vergroten? Wil je meer klanten of juist meer omzet per klant? Wil je feedback, service verlenen of effectiever werken? Om antwoord te geven op al deze vragen ga je allereerst te rade bij je organisatiestrategie. Internetcommunicatie hangt immers samen met je andere bedrijfsactiviteiten. Sterker nog: de online strategie is het effectiefst als je online activiteiten sterk vervlochten zijn met je offline bedrijfsprocessen.
Je communicatie op internet en de effectiviteit daarvan zijn exact meetbaar. Maar of er sprake is van online succes of falen, hangt af van wat je wilt bereiken. En niet te vergeten: wíe je wilt bereiken. Om je online strategie doeltreffend uit te voeren, is het bovendien van belang om een hoop andere zaken van tevoren op een rij te zetten. Wat zijn kritische prestatie-indicatoren? Wat zijn je prioriteiten? En welke effecten hebben je online plannen op de rest van de organisatie? Daarvoor gebruiken we bij DimCoppen onder andere de marketing automation van SharpSpring.
Bij DimCoppen leveren we creatieve content die scoort. Je commerciële doelen zetten we om in meetbare marketingdoelen. Meer kliks naar je pagina, meer conversies, meer herhalingsbezoeken. Daarvoor maken we creatieve content. Verleidende teksten, foto's en video's die impact maken en pakkende call-to-actions. Zo kun jij je bezighouden met je core business.
De interesse van (potentiële) klanten omzetten naar werkelijke verkoop. Dat is waar het om draait bij marketing automation. Door gebruik te maken van een scala aan geautomatiseerde systemen, komen (potentiële) klanten steeds vaker op het juiste moment met jouw bedrijf of organisatie in aanraking. We beheren, monitoren en analyseren vanuit één tool alle online activiteiten. De juiste boodschap wordt via het juiste kanaal bij de juiste doelgroep bezorgd. En dat allemaal op het juiste moment. Die gerichte en gepersonaliseerde content zorgt voor een betere ervaring en voor meer conversies.
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.