DimCoppen is nu IMMX
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.
Wil jij ook aan de slag met je merk? Mooi zo! Wij ook!
App of bel naar 06 – 55 82 24 28 om met Pim in contact te komen of stuur een mailtje naar loek@dimcoppen.nl om met Loek rond de tafel te gaan.
Positionering
Corporate identity
Documentatie
Verkoopacties
Een Brabants familiebedrijf met een ijzersterk merk. Sterker nog, Saris is al sinds 1959 een begrip in aanhangwagens op de zakelijke en particuliere markt. Daarmee viert het merk dit jaar haar 60everjaardag.
De wortels van Saris leiden terug naar de hoefsmederij van de opa’s van de huidige directeuren. De smederij opende zijn deuren zelfs al in 1913. Vandaag de dag biedt Saris acht series aanhangwagens aan met samen enkele tientallen verschillende modellen. Van klein particulier gebruik tot de zware jongens in de bouw. Elke markt wordt bediend. Dat campagnes vandaag de dag heel anders ingericht zijn dan hoe de hoefsmederij reclame maakte, moge duidelijk zijn.
Je ziet het al in de verschillende soorten modellen die Saris aanbiedt, maar het komt ook terug in de gebruikersmogelijkheden, het gebruiksgemak en de gebruiksduur: Saris is er altijd. Dat concept hebben we door vertaald: Altijd Saris komt nu terug in iedere mogelijk denkbare uiting. Soms is dat direct zichtbaar, andere keren ligt het meer op het gevoel. Maar Altijd Saris is er altijd.
Op basis van ervaring, expertise en vakmanschap verbetert Saris haar producten voortdurend. Dat zit al zestig jaar in hun cultuur. Als bouwer van aanhangers werkt Saris bovendien aan duurzame relaties met leveranciers, dealers en eindgebruikers. Vertrouwen is hierin heel belangrijk. Die aanhangwagens worden dóór vakmensen vóór vakmensen gemaakt. Deze drie pijlers worden samengevat in commitment, cooperation en craftmanship.
Van uitgebreide prijslijsten en technische informatie, brochures en signing tot aan dealercampagnes, radiocommercials, het maken en produceren van de strategische contentkalender en (video)content voor onlinecampagnes. We pakken alles aan wat nodig is om het bedrijf verder op de kaart te zetten en hen te ondersteunen bij hun ambitieuze doelen. We letten daarbij altijd op dat er consistente kwaliteit geleverd wordt voor een sterk merk. Goed design versterkt namelijk de merkwaarden, de functionaliteit van de producten en natuurlijk de boodschap: altijd Saris.
DimCoppen en 2-XL Marketing zijn al een tijdje samen onder de naam IMMX (spreek uit Immiks). Deze website is daarom niet meer te bezoeken. Als IMMX gaan we verder om jouw merk te laten groeien.