Wil jij ook aan de slag met je merk? Mooi zo! Wij ook!

App of bel naar 06 – 55 82 24 28 om met Pim in contact te komen of stuur een mailtje naar loek@dimcoppen.nl om met Loek rond de tafel te gaan.

Opdrachtgever
Saris aanhangwagens
Branche
Maakindustrie
Merk bouwen

Positionering
Corporate identity
Documentatie
Verkoopacties

Saris

Ijzersterk merk, ijzersterke promotie

Een Brabants familiebedrijf met een ijzersterk merk. Sterker nog, Saris is al sinds 1959 een begrip in aanhangwagens op de zakelijke en particuliere markt. Daarmee viert het merk dit jaar haar 60everjaardag.

Fb6719b2d00b022c3996d83fb2ccd6998d0e75d6

Van hoefijzers naar laadijzers

De wortels van Saris leiden terug naar de hoefsmederij van de opa’s van de huidige directeuren. De smederij opende zijn deuren zelfs al in 1913. Vandaag de dag biedt Saris acht series aanhangwagens aan met samen enkele tientallen verschillende modellen. Van klein particulier gebruik tot de zware jongens in de bouw. Elke markt wordt bediend. Dat campagnes vandaag de dag heel anders ingericht zijn dan hoe de hoefsmederij reclame maakte, moge duidelijk zijn.

F32af922b1af9c2819bf66dd55e07c6550cd6e37
020d85e1d17f5e5c3819744ad55e7cb320ef419e
017a60232af52d8c1e887d9b78bae357d9b5e8a0

Altijd Saris

Je ziet het al in de verschillende soorten modellen die Saris aanbiedt, maar het komt ook terug in de gebruikersmogelijkheden, het gebruiksgemak en de gebruiksduur: Saris is er altijd. Dat concept hebben we door vertaald: Altijd Saris komt nu terug in iedere mogelijk denkbare uiting. Soms is dat direct zichtbaar, andere keren ligt het meer op het gevoel. Maar Altijd Saris is er altijd.

Saris Brochure bewerkt

Werkt voor jou

Op basis van ervaring, expertise en vakmanschap verbetert Saris haar producten voortdurend. Dat zit al zestig jaar in hun cultuur. Als bouwer van aanhangers werkt Saris bovendien aan duurzame relaties met leveranciers, dealers en eindgebruikers. Vertrouwen is hierin heel belangrijk. Die aanhangwagens worden dóór vakmensen vóór vakmensen gemaakt. Deze drie pijlers worden samengevat in commitment, cooperation en craftmanship.

Aanpakken en uitpakken

Van uitgebreide prijslijsten en technische informatie, brochures en signing tot aan dealercampagnes, radiocommercials, het maken en produceren van de strategische contentkalender en (video)content voor onlinecampagnes. We pakken alles aan wat nodig is om het bedrijf verder op de kaart te zetten en hen te ondersteunen bij hun ambitieuze doelen. We letten daarbij altijd op dat er consistente kwaliteit geleverd wordt voor een sterk merk. Goed design versterkt namelijk de merkwaarden, de functionaliteit van de producten en natuurlijk de boodschap: altijd Saris.

Saris Blik