Op zoek naar een sparringpartner voor marketing en communicatie? Of wil je de positionering goed onder de loep nemen?

Laat ons weten hoe wij jou mogen helpen!

Opdrachtgever
WML
Branche
Semi-overheid
Merk bouwen

Documentatie

WML

De brug tussen water en mensen

Voor meer dan 500.000 Limburgse huishoudens is het vanzelfsprekend dat er water uit de kraan komt. Dat doet WML Limburgs Drinkwater. Om niet alleen in contact te zijn met hun klanten als de jaarlijkse rekening op de mat valt, doet WML veel meer.

Heerlijk water

Op veel plekken in Limburg vind je de waterpunten van WML. Daarnaast is er ondere andere een gratis lespakket voor basisschoolleerlingen en wordt het contact met WML nog leuker door het tweejaarlijks magazine Heerlijk Water dat in heel Limburg door de brievenbus komt.

Heerlijk design

Wat valt er veel te vertellen over zoiets wat we in Nederland als heel vanzelfsprekend beschouwen. WML’s magazine Heerlijk Water wordt in de zomer en in de winter verstuurd. Het magazine is gevuld met interessante artikelen, goede tips zoals hoe je bevriezingen aan de waterleiding en watermeter kunt voorkomen en leuke puzzels voor volwassenen en kinderen. Verrassende en waardevolle content die gegoten zit in een feelgood-jasje van het magazine dat op mooi papier gedrukt is en dat past bij WML.

Heerlijk Water Zomer 20 spread 2
Heerlijk water cover
WML Cover
Heerlijk Water Zomer 20 spread 1
‘Heerlijk Water moet aangenaam, toegankelijk en informatief zijn. Het is voor iedere Limburger. Jong en oud. En het moet toch een klein beetje verrassen, zoals ieder ontwerp.’
Frans Naus, art director

Grotere naamsbekendheid met drukwerk

Een grote naamsbekendheid zit in de gedachten van de consument en dat is precies de plek waar je wilt zijn. Drukwerk is een goede manier om dat op een offline manier te bereiken. Een magazine als Heerlijk Water wordt vaak bewaard. Let maar eens op hoe vaak je het terug ziet in wachtkamers. Bewezen is dat Heerlijk Water door de consumenten als waardevol wordt ervaren. Van alle middelen die WML inzet, staat de impact van dit magazine met stip op 1.

De wereld mag vandaag de dag dan heel erg online gefocust zijn; het is zaak de offlinewereld niet te vergeten. Om onder aandacht te komen bij een doelgroep die jouw merk uit zichzelf niet opzoekt, is de offlinewereld zelfs een stuk interessanter.

Fris spread
04 WML 200002 Fris 3 20202
3333