De beste weg naar een sterk merk

Teruglopende omzetten, hevige concurrentie en complexe aanbestedingsregels. Als er één branche is die het de afgelopen jaren moeilijk heeft gehad, dan is het wel de wegenbouw. Tegen deze achtergrond hadden Bruil Infra en Verhoeve Infra behoefte aan een duidelijke richting en heldere marktprofilering. En dus gingen we bouwen aan een positionering voor beide bedrijven.

De nieuwe positionering moest natuurlijk relevant zijn voor de doelgroepen, onderscheidend zijn van de concurrentie en aansluiten op de competenties van Bruil/Verhoeve. Een unieke plek in de wegenbouwsector die Bruil/Verhoeve in onze ogen met succes kan claimen is die van 'De Streekverknoper'. Een wegenbouwer die uit de regio komt, de regio kent en samen met lokale aannemers regionale projecten succesvol aanpakt en oplevert. Deze marktbelofte is doorvertaald naar de pay-off 'Brengt samen' en een creatief concept. En komt sinds de succesvolle introductie bij management en werknemers in alle communicatie-uitingen naar voren.

Bruil_rollup.jpg

Bruil_brochure.jpg

 

Verhoeve_poster.jpg