Kalfire in de markt als toonzetter.

Kalfire stond aan de vooravond van de introductie van een innovatief product, de Natural Spark Generator, oftewel een innovatie waarmee u kunt genieten van echte vuurvonkjes in uw gashaard. Daarnaast wil Kalfire de komende jaren sterk groeien in omzet en rendement. Daarvoor is een sterk merkimago en hoge merkbekendheid noodzakelijk.

 Dat realiseerde DimCoppen door:

- de ontwikkeling van een onderscheidende merkpositionering, en

- krachtige activatie van de positionering in de markt.

We zetten Kalfire in de markt als de ‘toonzetter’. Niemand is zo vooruitstrevend als Kalfire. De kernwoorden die we hierbij telkens in ons achterhoofd houden zijn:

Creativiteit, originaliteit, intuïtie en voorstellingsvermogen.

De basis van de Kalfire producten, dienstverlening en mentaliteit is verankerd in vijf hoekstenen. Alles wat we doen en ontwikkelen toetsen we hieraan. Zo houden we onszelf scherp. Zo blijven we toonaangevend.

5 Cornerstones:

1. Beleving 

2. Individualiteit 

3. Gemak

4. Duurzaamheid 

5. Vakmanschap 

KF_image1.jpg

Dat resulteerde niet alleen tot een compleet nieuwe huisstijl maar ook tot diverse campagne matige uitingen, van brochures tot advertenties van video tot VR. En niet te vergeten de website waar de nieuwe toon fraai tot zijn recht komt. En de nieuwe stijl tav fotografie mooi de ruimte krijgt.

KF_iMac2.jpg